Fredag

Idag har jag inte gjort så mycket på praktiken. Varit runt på stan och tagit kort på fem personer som lyckligtvis fick svara på dagens fråga till GD! Svårt att ragga folk säger jag bara!

Har även tagit ett farväl då praktikant-elina hade sin sista praktikdag idag. Dock går vi på samma skola och samma linje så ett evigt farväl vore ju att ta i från tårna. Vi var SÅ motsats till varandra men klickade ändå SÅ bra! Bara en tapper vecka kvar nu på praktiken innan jag går ut på lov!♥ "Kanske det underbaraste i mitt liv".

Nu ska jag leva rövare till musiken jag lyssnar på och sen tappa upp ett galet rykande bad med ett ton badskum :O

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0