Fullspäckad helg

I fredags fyllde Ida Slida år! Så ett stort grattis till henne♥ Precis som jag gjorde kom en massa andra hem till henne för att gratulera stordamen. Jag tycker kvällen blev lyckad!


Lördagen beskriver jag med en video!


Idag har jag chillat omkring med Nadja. Åkte ner på stan rätt så tidigt, gick omkring i Boulongern där Nadja nästan beslöt sig för att ta ett dopp i sjön. Därefter åkte vi till Willys. Jag handlade 12 paket snabbnudlar, en vatten pistol, läsk och godis. Därefter fetade vi på donken -_-

Med andra ord en fullspäckad helg!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha omg vad olikt mig! herregud så jag ser ut x') kunde du inte tagit en bättre bild? :P

2010-05-24 @ 22:50:22
URL: http://iidsor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0