Så rörigt, vart ska jag börja?!

HAHAHA blir det första ord som ska få ta del av detta blogg inlägg!

I fredags var jag och Milla på gamla fängelset och träffade ett stort gäng spanjorer som vi kommer få arbeta med på Gran Canaria "observera att det bara är 13 dagar kvar" ♥ Jag hade i alla fall hur kul som helst åt Milla då hon välte en stol i all tystnad, gjorde en fulfin "råttelkott" och var extremt överklantig!

Därefter bar det iväg till en Kinarestaurang. Självklart blev vi bjudna på den smarrigheten. Sist men inte minst... vi fick sitta på ett möte hos kommunen i 3-4 timmar om jag minns rätt -_- Inte nog med att en gammal gubbe ställde sig upp mitt i mötet, var vriden åt Millas håll och sa till alla att det verkade som att vi ville gå hem. Vad skulle jag göra?! Kanske dö av skratt :'D

Lördagen spenderades först på parkbadet med samma gäng! Hur kul som helst då Milla fick sköta snacket igen (A) Därefter åkte jag vidare till Hofors och firade världens bästa mormor på födelsedagen!

Sedan avslutade jag det hela genom att åka till den spanska avslutningsfesten. Där skulle jag och Milla presentera olika svenska rätter, provsmaka olika hissar och dissar och även dansa. Dansen var grymt fartfylld "limbo, fågeldansen, flaxade med armarna, snurrade runt hela golvet... tror jag inte behöver förklara mer men det var så himla kul i alla fall :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0