Efterlängtat, oo ja

Nu är det lov och det ska firas med att sitta uppe för sent bara för att, slösa bort tid jag skulle ha lagt på annat och sova några timmar extra. Har faktist väldigt mycket planerat och jag tänkte dela med mig av den planeringen så andra kan anpassa sig efter mig. Om någon vill hitta på något så klart!

Måndag: Lunch med Cassandra, fixa ett Visa kort, framkalla fotografier, titta efter nya gymkläder, gymma med Johan.

Tisdag: Gymma, jobba.

Onsdag: Till vetrinären med Svea, ta bussen till Hofors för att övningsköra med morfar.

Torsadag: Ev. vara med Nadja, gymma.

Fredag: Free

Lördag: Free

Söndag:
Jobba


Jag kommer definitivt att bli en kattkvinna när jag får ett eget hushåll! Mmm dom är så gosiga! Jag som vill ha en till kissekatt att gosa med...









Kommentarer
Postat av: Najdi

offcorse vi ses på torsdag :)

2010-03-01 @ 19:23:17
URL: http://nnj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0