Äntligen spikat och klart

Idag var jag och Emilia på ett möte om feriepraktiken som vi ansökte om. Alla som hade kommit med men som skulle till andra länder osv kom även på mötet. Detta är hur bra som helst:

1) Vi får hela resan gratis
2) Gratis boende
3) Alla mål mat och dryck står kommunen för
4) Det är Milla jag ska dela rum med (kommer få grova magrutor)

Allt var så perfekt som det bara kunde bli tills det att vi fick reda på att jag och E är det enda paret som inte blir hämtad från flygplatsen utan vi får ta oss dit på egen hand. LOL jag är 100% säker på att kommentaren från E kommer bli: Ooooj då, eeeh vi får ta nästa buss ist. Och jag som lider av allt och stressar upp mig för minsta lilla kommer reagera lika som alltid i Millas närhet -_- Det är långt kvar så ska försöka lugna ner mig en aning!


Kommentarer
Postat av: EMILIA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!! jag lovar att när vi väl har kommit på en buss efter att ha missat tre så kommer det vara åt fel håll, men vi märker inget så vi åker glatt vidare till ändhållplatsen där vi blir avslängda och inser att dagens sista buss tillbaka har gått! :'D

2010-03-18 @ 22:17:12
URL: http://emiliasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0