Livet äger

Jag kanske har varit otydlig att gå ut med att jag sommarjobbar på JB (måndag-torsdag). Första dagen var precis som jag förväntat mig (ganska spänd stämning, lite halvjobbigt att behöva stå inför en okänd klass, våga prata med eleverna). Andra dagen var betydligt roligare och mer chill. Just nu ser jag fram emot nästa år då vi kommer få ta hand ny grupp elever och eventuellt få arbeta med samma underbara gäng!

Idag har varit en toppendag. Soligt, hur pigg som helst, inget som gick emot min vilja. Ett skönt flyt är vad jag pratar om! Jag har haft det askul, kanske för att det är så kul att fejkbråka med Emilia?! (haha)

Jag har testat en ny metod som gör att jag sover lite bättre. Har nämligen en ögonbindel på mig så jag slipper störas eller vakna i förtid av olika sken. Jag är stolt över mig själv (heeeheee)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0