INATT!

Oj, är det sommarlov? När började det?! Tiden har rusat förbi hela det här året och det har än så länge varit det bästa i mitt liv!

Inatt klockan fyra står bussen redo för att skjutsa iväg två fnillefjantar till Arlanda! WOW! Hur spännande som helst. Har dessutom fått ett besked om att vi kommer att bli totalt utan internet de här tre veckorna.. Jag lider inte utav det utan kommer snarare få spader på Emilia som kommer begå självmord efter andra natten då hon inser att det inte är ett skämt att hon kommer vara utan FB och bloggen i 21 dagar. Haha.

Just nu försöker jag att trötta ut mig så jag somnar tidigt ikväll! Det lär absolut behövas. Har även överladdat mig inför resan!

Adios amigos ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0