Host...

Äntligen har jag fått tillbaka mitt kära internet. Mamma väckte mig från det dvala jag hamnat i under tiden då vi var utan.

Det har hänt för mycket spännande de senaste dagarna så (risken) finns att jag glömmer nämna en del asroliga detaljer.

Fredag: Åkte på halsfluss. Vilade bort min feber ute i solen, vart annars?!

Lördag: Med taskig hals åkte jag och familjen till power meet. Observera att jag har velat åka dit sen jag var 13 år och äntligen blev det av! Självklart ses vi där nästa år igen!

Söndag: Värre i halsen men kunde inte skita i dagens planer. Åkte båt runt om i Sönderfors, stannade och badade på noga utvalda ställen mitt ute till havs. Med all blåst av den extrema fart båten gav med sig och kyligt vatten blev min hals som ny igen... så klart inte, vad hade jag förväntat mig -_-?!

Måndag: Åkte iväg med Nadja och badade i en sketen grop i Hille. No more och min hals skulle vilja döda mig vid det här laget. Avslutade dagen med att kackla konstant i telefonen med en massa kunder i 4 timmar. Nu ska jag ta vara på mig själv. Älska livet framför en film och ett glas läsk!





Kommentarer
Postat av: Ida

varför sa du inget?! jag var ju där med ;D

2010-07-16 @ 00:43:00
URL: http://iidsor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0