Bortglömd?

Här sitter man dagen före ett utav mitt och förhoppningsvis Millas livs största äventyr och stirrar blint in i en vägg! Hela den här dagen har gått till spillo och jag har väntat på inget alls känns det som. Dock har jag hinnit med att packa mestadels av det som ska med till Trieste och även hunnit storstäda hela övervåningen.

Men som sagt var, dumt av mig att lägga skulden på andra när det är jag själv som egentligen avgör hur mina dagar ska se ut. Så jag tänker gottgöra allt genom att färga mitt hår. Topparna har tappat färg och lika väl som jag förtjänar ingen människa på jorden att behöva tvingas gå med en utväxt.

ÅÅ gud, imorgon natt, vad vet man som händer då? Bussen vi åker i kanske får punktering så vi kommer försent till planet och missar det?

Nä nu ska jag färga håret oc sedan mysa framför Tvn med mamma! Imorgon kommer Jonas och barnen på besök också för att säga farväl till mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0