Uppsala med familjen


Jag och familjen besökte det tredje största IKEA i världen och även ett stort köpcenter. Bjuder på lite bilder och delar med mig av få av köpen som jag shoppade.

Det var ett nice place och där handlade jag:

En pläd som är mjukare än mjukast och vaaarm!

3 par osexiga underkläder...

Underställ till vanliga vantar^^ Vad gör man inte för att vara het?!

2 underbara tunikor

En underbar lassange. Utöver det så köpte jag en vattenflaska med Hello Kitty... hmm det var bara ett impulsköp när jag stod i kassan och skulle betala. Barnslig men praktisk!

Hejdå önskar IKEA och familjen =)

Kommentarer
Postat av: Natta Jones - Mindfuck!

Oooooj :D ser nice ut ! :D

Neej dom där trosorna är söta ju ! Inte nördiga ...

2010-01-11 @ 23:24:24
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0