I'm back

Länge sen man befann sig vid en dator vilket också innebär att det finns mycket att skriva om. Men alla som känner mig vet att jag är för lat för att ta igen så kortfattar det hela istället.

Mitt nyår var kanon trots att jag firade det på två olika ställen. Till att börja med var jag i Storvik. Därefter firade jag 12 slaget i stan med Johan och hans boys.


The only pictures from nyår, suck!

Resterande dagar efter nyår har varit mer latfyllda än vad jag någonsin har upplevt. Har gått och lagt mig tidigt, sovit till halv 1, varit trött hela dagarna och bara tjockat i min en massa skitsaker. Har dock spelat en hel del familjespel. Kulkulkul =)


Kommentarer
Postat av: Natta Jones - Mindfuck!

Men du ! Jag är också rejält lat, ska vi spela spel någon dag ? ;) Haha, tker vi kan leka, du jag och Ida eller nått ! :)

2010-01-05 @ 00:41:33
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0