UNDERBART!

Hahahaha :'D Så kan jag beskriva min dag! Jag är så otroligt flumtrött att jag inte finner några ord för min humor.

Dagens roligaste!

Som vi alla vet är Milla typen med glitter och klackskor. Det kom så plötsligt då hon gjorde ett snabbt breakdance move som bara jag fick se. Ett väldigt udda move!

Ja, min hjärna förväxlar verklighet med grova fantasier ibland.

Det riktiga storyn var att jag och ett gäng coola brudar gick ut en supersnabbis. På den korta tiden hinner den underbara snön polera sig under Millas ena klacksko. När vi kom in i värmen halkade hon till♥

Den sanna berättelsen är inte lika rolig som den som spelade sig uppe i min hjärna!

Godnatt -.-

Så här ser Milla ut för alla som redan inte vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0