STÖRT

Igår var jag på firmafest med hela call-up. Det var stört kul. Jag, Nejra och Emma tummade på att vi skulle försöka ragga många drinkar. Jag kan ju säga så här, vi lyfte inte ens vårt finger så hade vi 14 drinkar på bordet och mer än så slutade kvällen på.

När våra ben började mjukna och vi började leva för kvällen hände det roliga!
  1. På julbordet hade jag en köttbulle som inte ville vara på min tallrik. Den rullade över på ett laxfat, matduken, i mitt knä och därefter lämnade jag den på golvet...
  2. Emmas båda klackar på skorna gick av!!!! :'D
  3. Emma fick stora chockadpuddingfläckar över hela sin vita överdel
  4. Mina två nyinköpta favosmycken PAJ
  5. Tablo snodde min världsbästa kavaj =(
  6. Kom till Heartbreak med 200 kr och kommer hem med 300??
  7. Precis allt var gratis hela kvällen!!! WEE
Ååh, jag kan ju lova att jag och Emma kämpade stenhårt på dansgolvet för att bli av med den överdriva mängd mat vi stoppat i munnen. Emma utan klackar och jag med ett hånande skratt resten av kvällen ♥

Och nej alla som undrar, jag spydde inte!! Det var en engångshändelse förra firmafesten...




Kommentarer
Postat av: Natta Jones - Ett sliddjurs bekännelser!

8 - Träffade den supercoola Nathalie?! :'(

2010-12-19 @ 19:33:41
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0