❥❤

Herregud vet inte vart jag ska börja! Har fått så otroligt mycket grymma prylar i julklapp. Tänkte dela med mig av de mesta grejerna jag fick:

☆En värmefilt
☆Manikyr och pedikyr slipar/polering
☆Ett vidvinkelobjektiv
☆Tvålar, lotion & badskum
☆En matta som skiftar i guld och svart
☆Guldglitterspray
☆En djurjulig film "av Svea"
☆Löshår som nästan går ner till midjan
☆Broddar
☆6 gigantiska lattemuggar
☆En grå stickad tröja
☆PENGAR

Jag är just nu en dunderglad tjej som strax ska gå ner och välja vilken av alla hundra godispåsar som ska ätas upp ikväll. Därefter bada i chokladbadskummet och skrubbas med den brutalt asgoda tvålen. Självklart ska jag smörja in mig med glitterlotion innan jag gosar upp mig i min underbart varma värmefilt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0