Vilken stjärna.

Den här dagen började bra och jag trodde också att den skulle få sluta lika bra. Men nej inte då...

Börjar med att blöda näsblod i mängder så fort jag hade vaknat. Fräsch start på dagen men tänkte inte mer på det.
Skoldagen rullade på fint om man bortser från att jag glömde bort min mobilladdare som är mitt enda hopp om att leva.
Vidare till jobbet. När jag sitter med en kund i örat känner jag hur näsan spelar spratt med mig igen. Om man förvärrar näsblodskatastrofen imorse gånger tre börjar vi närma oss det blodoffer ja var för cirka en timme sen.

Nu sitter jag hemma utan mobil eftersom den har dött då jag inte har haft en chans att ladda den, lever ett riskabelt liv då min näsa verkar vilja tömma min kropp på blod och gruvar över att imorn kommer bli en lååång och tuff dag.

LOL Emilia får tala för detta inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0