Trieste 2010

Äntligen hemma från utlandet och har varit det ett bra tag nu! Dags att uppdatera sig lite. 60 stycken bilder av 1007 som sammanfattar resan lite kort och gott finns så klart på Facebook.

Jag finner nästan inga ord för hur rolig, lärorik, spårad och ja, allt det där våran resa har varit. Vi har testat på allt från att sova i P-hus till att ta ett glas vin i solnedgången i det lyxigaste hus man kan tänka sig med sikt utöver hela havet.

Utöver resan har jag dessutom köpt en ny mobil! Kanske den bästa genom tiderna. Ni med iphone kan pulla sönder i ett lolligt hörn när coolingen Olivia befinner sig i närheten :D Experia x10 mini pro är det jag snackar om!

Jag och Milla hittade våran favoritbar redan efter andra dagen!


Här stod vi i solnedgången på Europas mest romantiska torg


Huuuur goooda soooom heeeelst


eeh men vadå, det är ju bara ett sommarhus med privatstrand...


En finare del av Trieste


Den berömda platsen i lyxhuset med ett glas vin


Våran lolliga natt i p-hus


Mina fötter, visst är dom bedorande ^^


Oj glömde nästan bort att vi åkte dit för att städa :'D


Dessa minnen sparas för tid och evighet♥


Kunde inte undgå för att slänga upp en bild på min ya mobil också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0