En resa för livet

Att beskriva denna resa känns meningslöst för man måste ha varit med för att förstå. Kulturen, hur trevliga alla är mot alla, miljön och ja, allt! Att på lära känna så många trevliga människor hade jag inte alls förväntat mig och de som verkligen har varit underbart är den grymma relationen vi fick med Juviera och Josef. Kortfattat men underbart!


En underbar grupp som jag lärt känna under G.C. resan ♥


Vi hade en underbar dag med sol och fartfyllda lekar!


Påsk firas på ett bra mycket grymmare vis än i Sverige! Tusentals människor i alla åldrar deltog i det långa tåget med en gatuparad. Här snackar vi inte om Sverige...


Oavsett vart man än befann sig var utsikten alltid lika fin. På bilden är det vänner för livet!


Givetvis måste man ha en bild på alla på samma bild. Ett gott exempel.


Vad sitter inte bättre än en pizza kring halv 1 på natten (svensk tid halv 2)


Den här bilden säger mycket men långt ifrån allt!


Milla som steker, faktiskt så blev hon brun!


Kändes som att jag låg och pressade i onödan...


På avstånd ser man lite brunare ut konstigt nog. Men nu är det inte mig vi ska titta på utan den störtsköna ledaren Eduardo och en söt spanjorska.


De här 2 personerna har vi haft så kul med. Hoppas på fler utlandsresor med dessa och självklart kommer vi hålla kontakten!!


En typisk växt på G.C.


Vi besökte ett museum där dessa 2 sötnosar befann sig!

Kommentarer
Postat av: Bella

kul att se bilder :D jag vill se fler när skolan börjar :) <3

2010-04-05 @ 20:50:58
URL: http://isabellapetterssons.blogg.se/
Postat av: EMILIA

asså ååååååh det var så sjukt underbart!! <3

"faktiskt så blev hon brun" hahahahahahaha

2010-04-06 @ 12:54:27
URL: http://emiliasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0