Jag är ordlös

Jag finner inga ord för hur bra den här dagen har varit! Gaaaah!

1) Första lektionen var jag på flumhumör, älskade allt som hände osv (behöver inte berätta mer, folk som känner mig vet hur det brukar gå till)

2) Jag och Milla stötte på en som var med på G.C. resan i matsalen

3) Andra "lektionen" chillare än ordet själv, slutade skolan ca 2 timmar tidigare mot för annars

4) Min lättroade humor för extrema kurr attacker i magen hade inte ett stopp idag (jag tror Milla höll inne en fis)

5) Jag och Milla har blivit tillfrågade något grymt bra, säger inget för än jag har ett säkert besked (om..ni vet inte vad)

Det är ganska lol att det alltid är jag och Milla som får allt serverat framför våra fötter typ. Kul, men lol♥


En bild som kommer till användning många gånger här i bloggen^^

Kommentarer
Postat av: EMILIA

hahahahahaha jag hade inte tänkt alls på att du skrev det, men jag skrev också ba folk serverar det framför våra fötter! haha vi e så bra!!

2010-04-28 @ 22:37:19
URL: http://emiliasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0