It's only get better

Något som slog mig är att jag inte alls har latat mig hela helgen^^ Jag har ju faktiskt hjälp Johan med att totalmöblera om i hans rum. Det vart väldigt bra!

Något annat som av någon anledning fanns i mina tankar var ett minne från i sommars. Då det var jag, Ida älskling och hans polare som drog till donken för att köpa 45 cheesebugragre. .. ingen kommentar! Sen den gången har jag aldrig mer ätit en hamburgare där i från. Konstigt va?!

BLÄÄÄ


Nu ska jag återgå till mitt sörja liv. Varken Natta eller Bella är här och det innebär att jag är en ensam gruppmedlem på projekt och företagande. Men jag löser nog det hela (hoppas jag).

PS. Vill ha min mobil tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Nadja

HAHAHA seriöst? :D åt ni upp alla börjare också? :O

2009-09-21 @ 13:21:02
URL: http://nnj.blogg.se/
Postat av: ida

MWahahah ! jag åt upp alla! elr inte >__>

2009-09-22 @ 11:10:17
URL: http://iidsor.blogg.se/
Postat av: gubben

dock åt hon bara 3 har jag för mig och hon åt veckan efter på donken med mig :P och har ätit där några gånger efter ^^

2009-09-24 @ 00:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0