I love BIO

Har varit på bio idag med mamma och Jonas. Gaaah vilken sjukt bra film! Tro det eller ej men jag måste erkänna att filmen var GRYM =D


Här är kommande filmer som jag ska se sen =) Den som är här under var mitt på times square när jag var i New York. Sverige är liiite efter ^^
Är ett måste att se iaf. Premiär på Fredag :D




Och den här filmen verkar vara så underbar =) Den visades också I New York =)

 

 

En sista sak som jag måste tillägga är att stan var öppet idag till klockan 9! Tänka sig att jag hittade ett par skor som jag glatt ska köpa imorn efter skolan!



Kommentarer
Postat av: EMILIA

JAG ÄLSKAR THE UGLY TRUTH, MAN GRINAR AV SKRATT!!! :D

2009-09-28 @ 21:54:53
URL: http://emiliasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0