Du köper, jag får?(A)

Något som alltid är så typiskt är när det väl är jul och man får önska sig saker och man glömmer bort vad man vill ha. Det irriterande är att man kommer på vad det är när den där "du får äntligen önska dig något dagen" är slut... Så därför har jag tänkt till och tänker skriva upp lite smått och gott som jag kan tänka mig att få =D

  • En epilator (måste medfölja ett munnstycke så jag kan ha den som rakaparat också)
  • Mjuka lakan inklusive (eller) sidenlakan
  • Ett stort, fluffigt och varmt dun täcke
  • Bidrag till en utomlands resa
  • Inläggssulor
  • En ny vinterjacka
  • Pengar för övrigt
Sen är det viktigaste att alla lovar mig att visa ett gott leende! Listan kanske kommer att fyllas på innan julafton är inne (:

Kommentarer
Postat av: Nadja

Ja offcorse! :D <3

2009-09-30 @ 15:00:58
URL: http://nnj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0