Mozilla Firefox det ska vara!

Okej, det här är sjukt konstigt... Jag och Milla har suttit och diskuterat varför mina bilder på bloggen blir suddiga för henne och varför den har andra färger ibland. Vi kom på lösningen. Hon sitter i Internet Explorer. BUUUH! Själv sitter jag i Mozilla Firefox som min blogg fungerar fett bra i =)

För övrigt idag har dagen varit chill. Soligt väder och sommarvärme =D Har suttit ute och solat mestadels av denna skoldag ^^ Nu slutar vi skolan. Det innebär att jag ska åka hem och äta middag, sen jobba =) Arbetar tills jag får sparken. Kanske lika bra att leta något annat arbete med fetare lön? Men får ju ändå 75kr/timme och 20 kr för varje såld produkt. Ändå ganska bra för vad man brukar få för lön.

Någon som har något tips på arbete får gärna komentera =)

Ha ett trevlig liv alla så hörs vi imorn =D

Kommentarer
Postat av: Jenna

Jobbar du på provision? Vi fick välja på 55 kr timmen och 45 kr per såld produkt, eller fast lön på 85 i timmen ;D

2009-05-27 @ 00:10:37
URL: http://jennifersjolander.blogg.se/
Postat av: gulleponken

ja och vem intala dig att Firefox äger IE:s feta hängdase ;)

2009-05-27 @ 22:44:52
Postat av: gulleponken

ja och vem intala dig att Firefox äger IE:s feta hängdase ;)

2009-05-27 @ 22:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0