Mitt är bäst

Nu har jag kommit på ännu en till anledning till varför man ska köra med Firefox och inte Explorer ^^ För alla er som är bdb kåta (inte jag då så klart) är den stora fördelen den att man kan klicka på länkar och komma direkt till dom =) Men det är ju bara så klart om man kör med Firefox =) Inte nog me att min blogg fungerar som den ska i den webläsaren ^^

Idag har vi haft orientering i Hemlingby. Boooring! Gick tillsammans med Natta, bella och Mickis =) Vi var klar efter hela 50 minuter! Okej, utan att ljuga så var det bara de 3 närmaste kontrollerna vi skulle ta ^^ Eftersom vi satsade på G =D

Snart kommer Johan hit och då ska jag klippa håret på honom =) Sen tar vi med oss Svea hem till farsan och käkar lite thaimat =D Give me! Anledningen till vbarför jag egentligen ska dit är för att farsan vill att jag ska lära honom lite i Photoshop^^

Slänger upp en bild på en skulptur som mormor & morfar har på sin toadörr ^^


Kommentarer
Postat av: Jenna

Nää!? Fan vad bra! :D

2009-05-27 @ 16:27:21
URL: http://jennifersjolander.blogg.se/
Postat av: Mikaela (Mickis)

du får gärna kalla mig Mickis jämnt för jag har blivit kallad för de i typ 7 år så de är ovant att ni kallar mig Mikaela haha, jag är en Mickis ;)

2009-05-27 @ 19:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0