Kanoners du ;)

Hej hopp! Undra vart jag ska börja… J

 

Min super bästa dag var med andra ord igår =D först var jag ner på stan och kikade på lite saker. Efter det väntade arbetet… som vanligt kom jag dit med en icke positiv inställning och deltog i mötet. En ny vara på marknaden som vi skulle sälja -_- ååh nej tänkte jag, då kommer det verkligen gå skit. Men som sagt var så sålde jag mest under hela kvällen =D =D =D Snacka om att en glad Olivia gick från jobbet med ett glatt leende! Har som max sålt 4 mobila bredband om dagen men igår, då sålde jag hela 7 stycken, nästan dubbelt så mycket från vad jag som max har sålt förut ;)  kul att få vara etta på listan för mest sålda under kvällen för första gången =)

 

Nu lämnar vi det!

 

Det är bara 3 dryga dagar kvar tills det händer. Då blir Svea min =) längtar efter henne som fan och kan redan nu tänka mig hur mjuk och söt hon kommer att vara! Det sura är att det är crusing på lördag och jag måste vara hemma. Stackars Svea måste ha en mammas närhet under de första dagarna. Men har man en cool morsa som ställer upp för en så är allt chill. Far ner på stan en sväng på kvällen iaf för att kika lite =)

 

Idag blir det arbete igen. Hoppas det går lika bra som igår. Men hur stor är den chansen? Ska ner på stan en snabbis innan jag börjar för att testa ett par tights =) längtar efter Johan som en jävla dåre nu. Får panik om jag inte får vara med dig! Saknar din famn!!!

 

Nu ska jag lira lite tetris och försöka slå rekord på det med. Om jag gör det verkar det som att turen har hållt i sig från igår.

 

Bye bye =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0