Jag är lat, jo jag vet..

Min lathet drabbar de stackars bilder jag tar som aldrig blir överförda på datorn. Bara därför tänker jag slänga upp en hög med bilder från helt olika dagar. Men så klart behöver ni inte oroa er för att ni inte förstår bilderna för jag har en smart hjärna nog och tänker beskriva på sidan av alla mina bilder ^^ Do I have a life?

Här har vi då min söta Svea som jag ska hämta imorgon<3 Henne kommer ni få se ett antal bilder på då jag väl tar mig i kragen till att ladda upp dom på datorn!

Det här var kasen som jag, Johan och hans polare var och såg på =) Den var varm och mysig. Precis vad jag behövde i fittkalla Sverige! Ps. det var kasen vid högskolan för alla som var intresserade ^^

Här har vi en mysig bild på mig och älskling då vi firade våran 5 månadersdag =) Underbart väder var det då också! För alla som inte kommer ihåg så var vi ut och åt en 3 rätters middag på Kinesrestaurangen uppe på söder!

För omväxlings skull tog jag med en svartvit bild =) Med den här bilden vill jag bara säga att Sverige är underbart då det är sol och smällhett (Y)

Ja vad ska jag säga om bilden. Det är Min älskling jag beundrar och inte de två plast brudarna i bakgrunden ^^ En sak till jag stordiggar och borde införskaffa mig nån dag är penistofflorna som ligger i skyltfönstret. Lite svårt att se dom kanske men dom var fräna, och då menar jag ruggigt fräna xD

Bara för att jag älskar Johans nackhår mer än någon annans nackhår på denna jord slänger jag upp denna bild. Ni kan inte göra annat än att hålla med =) Hela han är fin att beundra <3


Den här bilden beundrar jag! För alla som inte vet så arbetar jag som en telefonförsäljare. På bilden ser ni vem som har sålt mest under kvällen. Det är ju extra tydligt på denna bild för att jag ville att n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0