Idag, hmm.

 

Borde jag köpa en kalender kanske? Skulle jag ens våga titta i den? Nej, klart som fan jag inte skulle göra. Därför skiter jag i det och får skylla mig själv över att jag är så klantig och glömmer tänka med min hjärna.

 

Det är vårruset på måndag och jag har panerat in mig för att jobba då -_-. Vet inte vilket som är roligast. Kanske skulle kunna sjukanmäla mig? =D Sen är det där äckeltestet i skolan också där man ska springa 3 km på tid… KUL -_- det vill säga 8 dryga km på en vecka xD att bro på ingenting så har vi spanska prov idag med. Hoppas läraren har glömt det, för det gjorde jag tills det slog mig samma dag som det var. Får iaf en kebabrulle ikväll av Annemarie och Lennart. Tack gode gud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0