-

Min lathet drabbar bloggen xD

Ja okej jag är lat på helgerna men nu börjar skolan igen och jag lovar att slänga in ett och annat inlägg!

Min helg har iaf varit wonderful  =)! Jag och min missekisse har hittat på många satyg tillsammans ^^ Hon har lärt sig att hoppa högre, lärt sig vad hon heter, fått  ett hum om vad hon får och inte får göra och mycket mer =) Något jag verkligen såg fram emot var att älskling kom hem till mig och sov över en helgdag!<3 Blev verkligen glad eftersom jag vet att han egentligen inte hade tid. Vi var ner på crusingen och det var kul =) Det var väldigt många bilar där. Ovanligt mycket från vad det brukar vara. Det var min uppfattning iaf.

Något mer spännande har jag inte varit med om. Nu sitter jag i skolan och ska läsa olika utdrag från olika fantasy berättelser. Kul? Nej, därför passade jag på at skriva detta inlägg. Sen blir det en snabb lunch och efter det far jag och Millius hem till mig och gosar med Svea =)

C YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0