-


För fem månader och 9 dagar sen hände något underbart. Om underbart hade samma betydelse som jag hade menat hade jag kommit lätt undan. Just det datumet var det någon, inte vilken som helst utan Johan som var i farten. Han hade verkligen satt mina känslor på en hög nivå. En nivå jag aldrig fått uppleva, helt nya känslor och framförallt fått mig att inse vad sann kärlek var. Han är min än idag och det är jag hur stolt och glad över som helst. Hur mycket jag än får kan ingen ge mig lika mycket som min älskling har givit mig. Av alla människor på denna jord är det bara min älskling jag ser. Något mer behöver jag inte eftersom hela du säger allt. Genom att titta i dina ögon ser jag hela världen. Att få höra dig prata får jag reda på allt och genom din närhet får jag uppleva all värme och kärlek som ingen kan slå. Att hela världen kan finnas i EN person på denna jord kan jag förstå. Anledningen till varför jag förstår det är för att det bara finns en Gud. En Gud vid namnet Johan!

 

Det ni precis har läst nu är egentligen bara text, men för mig betyder det mycket. Det är ord som kommer direkt från hjärtat. Jag hoppas du läser det här gubben och jag vill att du ska förstå hur starka känslor jag faktiskt har för just DIG!

 

I min värld finns det bara en, och det är du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0