That´s who I am

Hej, nu börjar jag ana lite halft att sommaren är här! =) Har passat på att njuta av solen riktigt ordentligt idag. Med andra ord har jag pressat som f*n ute i solen och blivit lite rödbrun =)

Har färgat håret idag också. Tanken var att det skulle bli rödbrunt men nej nej. Ser ingen skilnad förutom i hårbotten där det lyser neonrött! -_- Aja!

Kom precis hem från jobbet. Fick sluta lite tidigare än beräknat för att Max var snäll idag ^^ Fick 6 sålda och är ändå ganska nöjd. Om man tänker på att en timme gick bort med rast, krongel då datorn betedde sig som ett svin och att vi fick sluta tidigare =D

Kan ju inte glömma bort att nämna dagen igår heller! Var hemma hos Milla på grillkväll. Det var mysigt =) Jag, Milla, Ida, Bella och Natta blev det =) Tyvärr har jag inga bilder från igår eftersom Milla inte har skickat dom än =) Jag får väl igen för att jag är den segaste människan på denna jord när det gäller att skicka bilder ^^

Nu sitter jag med den stora frågan. Vad ska jag göra nu? Klockan är för mycket för att påbörja något roligt men på tok för lite för att gå och sussa! Någon som är villig att komma med ett förslag?

Blir väl mysa framför en film med Svea =) Önskar att Johan vore här nu. Det jag skulle behöva just nu är en kram från dig!

Kommentarer
Postat av: Jenna

haha du som hade såna planer med ditt hår x) du har nog för mörkt hår redan :/

2009-06-23 @ 12:53:23
URL: http://jennifersjolander.blogg.se/
Postat av: Jenna

haha men det är ju bra det, du har ju tur som inte får blå/lila hår iaf xD mitt börjar också bli bättre nu, men det var seriöst helt lila från hårbotten och en decimeter ut! x'D Skitfränt!

2009-06-23 @ 23:31:01
URL: http://jennifersjolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0