Sol = Glad Olle!

Hej hopp mina trogna bloggläsare. Livet är underbart för tillfället då man tillbringa varenda minut ute i den stekheta solen. Ett undantag till att jag satte mig vid datorn nu för att skriva ett litet inlägg =)

Igår hände det mycket. Jag, Babe och hans polare drog till Ockelbo på marknad. Jag köpte en klocka. (den gick sönder samma dag) :'(</3! Sedan drog vi till Engeltofta och badade. Det hade vi förtjänat med tanke på att det var kokhett ute... Sen skiljdes vi åt och jag och Johan åkte till Gävlestrand och solade lite mer. Sen var dagen så gott som slut så åkte hem till mig och började kyla ner mitt rum som hade stått i solen hela dagen och där efter mys och film =)

Idag har vi varit på Engeltofta igen =) Tror det var rekordmånga där på stranden idag. Det var så fullt att inte ens parkeringen räckte till. Var som sagt var där ett litet tag innan vi var tvungen att åka hem till Johan och packa ner datorn och rubbet. Han ska nämligen lana nu i 1 vecka ^^ Jag är välkommen och kommer få spela the sims 3 ^^

Nu ska jag fixa min middag och ta en sväng med Svea senare. Kanske blir att man går och köper pengar till min mobil så man kan ringa till alla offer igen =)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0