Mina döda dagar

Okej, hej! sommarlov? <Hmm>

Sitter inne framför den enda pryl som håller mig vid liv. Den roar mig med tetris och det är en dator jag snackar om ^^

Det har inte hänt så mycket skoj i mitt liv på de senaste dagarna. Johan installerade Sims 3 på min dator, det var snällt av han men skulle jag ha förväntat mig att det skulle fungera med världens sämsta grafikkort.... -_- Klart som fan inte! Så tog bort det igen. Just nu har jag det så boooring så jag inte vet vad jag ska skriva xD Ska iaf hem till den efterlängtade MillaPillaPäronPung sen ikväll =D

Snart blir det till att fixa sig och ta kattastrofen (Svea) till pappa. Ska dit och kolla på en stor resväska som jag ska ha med mig till New York ;) Sen lämnar jag det sketna Sverige i hela 2 veckor!

Som avslut slänger jag upp en video som kanske roar någon där ute i världen. Frågar ni mig så suger den xD


Kommentarer
Postat av: ismo

hej:)

2009-06-20 @ 13:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0