The thing you don´t have

Har varit i Harskär och firat den sista dagen av julen med Johan och hans familj. Perfekt avslut så nu kan den efterlängtade sommaren få komma tillbaka! I Harskär blev det allt från familjespel till film och mys =)

PS. Känner hur ilskan sprödar genom hela min kropp just nu. Mobilen jag beställde skulle komma inom 3-4 arbetsdagar men nej nej. Fick mail om att den kommer att komma nån gång i mitten av januari. Om inte så är den på rea nu på Elgiganten för ett klokt mycket bättre pris än vad jag har betalat. HUHUHU :'(

Kommentarer
Postat av: Natta Jones - Mindfuck!

Ja, det är bara att smsa så hittar vi på någonting! :)

2009-12-27 @ 23:31:29
URL: http://nattajones.blogg.se/
Postat av: Mikaela

sv: jag älskar den! Fast jag ska ändå köpa den snart :)

2009-12-28 @ 15:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0