ooh my ooh my!

Herregud, vilken toppen kväll!

Började med att jag och älskling tittade runt i lite butiker på stan och därefter blev det middag. Sedan trallade vi vidare till en skobutik (A) Finns skorna kvar i strl 38 är det Gud som säger att dom är mina. Jag vet att jag går emot Johans vilja men converse är snyggt! I alla fall, det hela slutade med att älskling överraskade mig med ett biobeskök. Vi såg självklart på "2012". Helt klart värd att se =)

Känner mig som nykär igen. Hjälp mig, mitt leende tar upp all space i mitt face. Idag är jag den lyckligaste, just för att jag har världens bästa pojkvän.

Kommentarer
Postat av: Nadja

aaw, vill också va kär. eller iallafall lyckligt kär

2009-12-03 @ 23:56:01
URL: http://nnj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0