Just because

Hur skriver man ett intressant inlägg om julen? Jag är en sommarmänniska som avgudar solen och värmen. Problem här. Jag har iaf fått tusen underbara presenter av alla nära och kära. Bland annat:

  1. Ett täcke fyllt av 100% dun
  2. Pengar i mängder
  3. Ett datafodral i rosa siden material
  4. En epilator
  5. En hårbottensorgasm grej
  6. En mixer så jag kan krossa is och göra smoothies
  7. Receptbok till min mixer med tusentals härliga drinkar
  8. Ett fint hjärta i glas
  9. Presentkort: 500kr på Gina, 500kr på H&M, 300kr på SF
  10. Vita lyx lakan i materialet satin "me love"
Där har vi mestadels av de wonderful things som jag fick detta år =) Julen kanske inte är så tokig ändå...

Kommentarer
Postat av: jennifer

5. En hårbottensorgasm grej



hahaha what? vad är det för grej?

2009-12-28 @ 00:53:30
URL: http://sundstromj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0