Yea I like this

Hejsan hoppsan!

Hur ska jag förklara denna dag?! Det började med att Mackan, Älskling och resterande från gänget hämtade mig vid Hemsta. Sedan blev det en (mysig, tjatig, skrikig, katastrofal, lekfull och glad) bilresa till Brämmen. Fy satan vad underbart väder och vattnet var nästan skönare än badkaret själv ^^ Utöver vädret och badet råkade jag kliva på Quvas fot på nå konstigt sätt så vi båda två fick blodiga rivmärken. Sen får jag inte glömma bort att jag råkade träffa Lufs öga med det ena benet av mina tights xD Sorry grabbar men jag skrattar än åt hur kul det var att vara så klantig!

Efter allt åkte vi hem till var och en för sig och fixade oss. Drog därefter ner på sommaryran och hatade Johan Palm. Men inte deppa ner för det, jag fick faktiskt vara med min underbara vän Nadya där också =) Kul att träffa dig gumman! Sen skiljdes vi åt tråkigt nog och jag hamnade framför datorn med thaikäk. Mumma det =)

Nu ska jag sova för imorn blir det bada hemma hos Johan, ska även sova där och det kommer bli mys!<3 Har längtat efter det hur länge som helst! Är galet kär i min älskling! Kan vara bra för resten av världen att veta. Är det något jag aldrig kommer att tillåta är att Johan skulle gå ifrån mig! Vem kan leva med ett hjärta som slutat slå?

Natti natti folket!

Kommentarer
Postat av: Nadja

De va kul och träffa dig med! :D <3

2009-08-12 @ 23:41:19
URL: http://nnj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0