Weeeho!

Denna dag kan jag faktiskt beskriva med ett ord så ni alla fattar! Den har varit fantastisk helt enkelt.
Som vanligt klev jag upp kring 10 tiden och gjorde lite frukost. Köttbullar och mackisar! Någon minut senare dök mormor och morfar upp. Visade lite bilder från  New York och pratade lite allmänt. Efter ett tag dök Älskling och mackan upp! Blev förvånad och superglad på samma gång! Lite senare var jag, mormor och morfar ute och övningskörde. Vägen blev till Älvkarleby och sedan hem igen. För att vara tjej och som inte har övningskört så mycket har jag skills that kills ^^

När folk inte blinkar i en rondell när de ska till vänster har jag nästan lust att lägga mig på tutan och visa hela den nedre tandraden!!!!

På vägen hem stannade vi förbi en affär och köpte en ny bordsfläkt eftersom min andra var gaaanska så paj. (fick den från en loppis för många härrans år sedan), på tiden att köpa en ny kanske!?
När vi kom hem och gästerna i hemmet hade återvänt till sitt vanliga gjorde jag något som chockerade både mamma och mig. Med andra ord så har jag dammsugit hela vårat hem! Tre våningar för er som inte vet och sen har jag totalt storstädat mitt rum! När jag bytte sängkläder hittade jag två prima ballerina dubbelpåslakan där det fick plats 2 kuddar =D =D Perfekt när jag har 4 sovkuddar och en hålla-om-kudde i sängen! Blev snygg design på sängen (jag som verkligen bryr mig om det)...

Nu ska jag ner och hämta en mumsmums, ta ett glas Pepsi Max och unna mig en film ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0