This is funny

Sommar i mitt hjärta! Kanonväder idag och flera dagar framåt! Så här ser min dag ut idag och imorn:

Efter detta inlägg kommer jag att ta ett ljuvligt bad, utan Johan dock =( Därefter blir det packa väskan och åka till Söderfors där Morsans särbo bor. De har köpt en katt, skit söt! Hon (Silvia) är en dag yngre än Svea bara! Blir kanon ju när man ska fira deras födelsedagar ^^ Måste bara få nämna det men Svea fyller år på Kvinnans dag! "Respekt". Ska försöka vänja de två hårbollarna med varandra. Håll tummarna för oss!

Imorgon ska jag övningsköra hela vägen från Söderfors till stan, HJÄLP! Därefter ska jag och Nadya sola, kanske åka iväg och bada. Senare blir det sommar yran med Gubben, hans polare och Nadya så klart =) Sen tar jag mitt pick pack och drar till jordens Elvis wana be! (Pappa) -_-<3

Kommentarer
Postat av: Jenna

så då antar jag att man är bjuden på kattkalas när den dagen kommer? xD

2009-08-09 @ 00:56:45
URL: http://jennifersjolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0