Mmm livet<3

Om det är något jag älskar så är det fullbokade dagar! Alltid att ha något att göra. Att hitta på något med vänner, mysa med pojkvännen, ha filmkväll (om det är tillåtet att prata konstant utan att lägga en blick på rullen), gå ut och äta, städa ett galet stökigt rum så man ser skillnad efteråt eller bara sitta hemma och tjocka! Något av dessa alternativ och något lite mer aktivt skulle göra min dag.
Dagen idag har varit mys =) Vaknade i tid och låg och gosade med Svea ett bra tag innan jag masade mig upp från sängen. Sen blev det ett långbad med frukost på badkarskanten (nudlar och grillad kyckling) ^^ Sen drog jag igång en film i all ensamhet, hann väl se till hälften innan gobitarna Ida och Milla kom på besök. De hann dock inte vara här så länge eftersom vi alla hade tider att passa. Själv hade man en jobbdag att (se fram emot)...
För en gångs skull gick tiden ovanligt snabbt och jag lyckades sälja mitt minimumkrav på bredband! Ett stort bravo till mig vill jag höra! =)


Ida Slida                         Olle Bolle                         Milla Pilla

Kommentarer
Postat av: EMILIA

kul att det gick bra med försäljningen trots att det var på tom mage :D

2009-08-21 @ 03:19:26
URL: http://emiliasjoberg.blogg.se/
Postat av: ida

hahah omg vilken snygg bild ;D

2009-08-21 @ 13:04:58
URL: http://iidsor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0