Jag tycker synd om er (?)

Vilka ni nu än är så hatar jag er. Jag antar att det måste vara ett gäng omogna legisteter som helt enkelt inte har något liv och är för kaxiga för att skaffa ett eget jävla jobb för att tjäna stålar. Därför stjäl ni... Hoppas ni åker dit, åker på ett jävla straff och ni hamnar i helvetet! När ni väl är döda kommer jag komma och skratta av lycka att. Kommer även att äta så jävla mycket så jag kan spy upp extra mycket på era gravar. Är bara lite omtänksam, vill ju bara hjälpa till med likstanken så alla förstår att ni är döda!

Tack för mig
och om någon ser en moppe som tycks vara stulen, våga stjäl tillbaka den och ge den till mig.

Var tvungen att skriva av min fasa för att verkligen hata livet

Kommentarer
Postat av: EMILIA

neej moppen :o var den inte låst?

2009-08-21 @ 03:22:36
URL: http://emiliasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0