Hey det var ett tag sen

Okej jag känner att jag inte har haft ett skit att skriva om fram tills nu!

Dagen började med att jag fixade mig i all hast för att hinna ner till stan i tid för att möta den coolaste av de alla! Ida slida =D Vi lunchade och shoppade och hade kul som vanligt.

Sedan var det dags för en jobbdag.

Jag har varit sämst och bara lyckats sälja ett bredband de 3 senaste gångerna. Nu kommer jag att berätta det omöjliga som aldrig kunde hända men som hände ändå ^^ Jag fick 7 stycken sålda och fick även en belöning för det.

 

 (Nu kommer den roliga delen)

 

Den som hade lyckats sälja 3 stycken bredband först efter rasten fick en biobiljett. Jag visste att den skulle jag ha. Jag fick mina 3 sålda och skulle gå för att ta biobiljetten. I samma veva ser jag en överlycklig kille som hade tänkt samma sak som mig. "Biljetten är min". Med lika långt avstånd från biljetten och då våra blickar möttes gjorde vi det. Med andra ord så runade vi till biljetten och självklart var det jag som tog hem segern =) Vem annars "haha"?

 

Mina nyinköpta kläder, allt från Gina, tröja 149 och tights 99 =)

 Me like!<3


Kommentarer
Postat av: Nadja

Nice tröja, har likadan fast tvärtom. Vit med mörkblå/svarta ränder, höhö ;)

2009-08-05 @ 14:59:36
URL: http://nnj.blogg.se/
Postat av: EMILIA

hahaha, kan vi inte ha dom första dagen? :'D <3

2009-08-09 @ 15:18:04
URL: http://emiliasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0