And now?!

Jaha, nu sitter jag här igen på min trökigt hårdskapade datastol och gör inte ett skit. Men ska inte klaga för min dag har varit toppen!

Började med att jag gick lite på stan med Johan, därefter väntade arbetet och till min lycka så var Natta där! När jag kom hem tokmessade Natta och jag med varandra om olika (idas mormor skämt) LOL på det men det var kul. Kan ju dra två exempel. För att ni ska förstå lite så diskuterade vi om att Idas mormor aldrig hade åkt tåg, typ aldrig gjort något annat än levt livet som en asiat. Sedan spann vi vidare på det..

Natta "Hon kanske har med sig en ris kokare på tåget"
Jag " Då lär hon ta ut sina matpinnar ur håret för att hon inte vet hur man äter med kniv och gaffel"


Okej, vi kanske överdrev till hundra procent och ni tyckte säkert inte ens att det var kul. Men att ha så mysig humor som oss är obeskrivligt ^^ Och Ida ta inte illa upp. Du känner mig och Natta för väl för att du ska tro att vi verkligen menade det <3

Innan jag avslutar detta inlägg måste jag säga att jag har en dryg ramsa i huvudet. Den lyder så här:

säng, säng, säng, sova, sova, sova, säng, säng, säng, sova, sova, sova  osv.

Det är drygt, tro mig! -_-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0