Mitt kalas =)

Igår firade vi alla mig i förskott =) Det var som sagt var jag, brudarna och Johan =D Jag fick en skit rolig datamus som liknar en mus. Blev  helt till mig när jag börja använda den och såg att hela musen blev röd :D Den är skit söt! Sen fick jag ett par högtalare till min ipod! Hade tänkt köpa det själv men milla envisades att köpa den till mig ändå ^^ Sedan fick jag ett gulligt halsband med ett hjärta på =) Det är supersött! En ros medföljde i det paketet. Av älskling fick jag en skitmaffig blombukett =) Den luktade väldigt gott och var hur fin  som helst =) Sedan fick jag en hel hög med glada miner =) Tack så mycket för att ni alla kom =) Det var kul!


Kommentarer
Postat av: Jenna

tråkigt att jag inte kunde komma, jag hade sett fram emot det och så kommer min lärare och förstör :(



Ja men det är ju jättebra det! När jag jobbade där så var säljcoachen dum i huvudet, man mådde dåligt när man var där :/ hoppas det är bättre nu ;) Men vi måste träffas någon dag :D

2009-04-28 @ 16:30:44
URL: http://jennifersjolander.blogg.se/
Postat av: emilia

haha vad pixlig bilden blev när du gjorde den större :'D men annars var den fett cool! ;)

2009-04-28 @ 20:41:28
URL: http://emiliasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0