Hipp hipp hurra

Ett stort grattis till mig! =)

 

Den här dagen började på det mest fantastiska vis man kan tänka sig. Kvart över 6 pallrade jag mig upp ur sängen för att äta frukost och öppna paket. Först fick jag en massa pengar. Hur underbart är inte det? Inte nog med att jag kommer få 3 gånger så mycket pengar i månaden än vad jag har nu =) Sen fick jag ett lite längre DKNY linne =) Det sista som låg kvar på köksbordet var ett kuvert. Ett platt ynka kuvert. Jag tittade lite tveksamt på mamma vad det kunde vara för något. Sedan öppnade jag det. I kuvertet ligger det en bild på en kattunge. På baksidan stod det att det var min =D =D =D =D !!!!! Jag höll på att smälla av, av lycka och glädje! En helt egen katt =) Hur söt som helst. Det kommer hem till oss om 9 dagar. Gud vad jag längtar. På lördag ska jag och mamma åka och köpa kattlåda, leksaker och annat tillbehör till katten. Morsan sa att jag kommer behöva sova nere i källaren i någon vecka då katten kommer för att den ska vänja sig av med en våning åt gången. Slänger upp en bild senare på katten. Det är en blandning av en norsk skogskatt och en main coon.

 

Efter skolan ska jag hem till farsan med Johan och käka tårta tror jag. Hoppas på lite thaimat också! Får se vad vi kommer hitta på där. Btw kom farsan hem igår från Thailand =) Slänger som sagt var upp en bild senare på min katt =) Hon ska hete Svea =)


Kommentarer
Postat av: Jenna

Grattis Olle Bolle! igen :P Kristoffer heter han,nån yngre snubbe, elak som fan! Hur många gånger har du jobbat? Jaa det är ju bra lön men det ska det vara för det arbetet!



Jaa hon var så söt kissen! Jag kommer och kidnappar henne ett tag x)

2009-04-29 @ 17:09:52
URL: http://jennifersjolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0