Helgen med babe<3

Den här helgen har varit underbar, rolig, mysig och allt annat som jag inte har nämnt! Åkte på fredagen till älskling för att sova där under helgen. När jag kom fram var Johans underbara släkt där. På kvällen om jag minns rätt så spelade vi "med andra ord". Det var kul kul kul =) Nästa dag var kylig. Fanns inte så mycket man kunde göra. Samma kväll spelade vi "galen pannan". Tror det heter så. Det var kul men tragiskt nog var jag så jävla trött och kunde inte gissa. Om jag ska vara helt ärlig utan att ljuga så är jag okunnig. Kanske därför det inte gick så där super bra^^ Idag "söndag" vakna vi för sent. På tok för sent! Det var strålande sommarhetta ute och jag fick en aning ångest för att jag hade legat inne och sovit ist för att vara ute i den underbara solen och sola... Senare tog jag och älskling cykeln på 7 km sträckan =) Jag var så duktig att jag skjutsade babe nästan hela vägen ^^ Man måste ju öva inför vårruset -_- Första gången jag ska vara med och troligtvis sista också. Kommer nog känna mig en aning missplaserad när jag står vid start för att runa iväg ^^

Nu ska jag och mamma se klart på Babel! Slänger upp lite bilder på min och älsklings helg =)


Kommentarer
Postat av: Naddie

nämen, ska du vara med på vårruset? :D



då kan ju vi springa tsm? :D

2009-04-13 @ 18:07:40
URL: http://nnj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0