Glad, lycklig & SLUT

Idag har jag varit med älskling i stort sätt hela dagen. Vi åkte till Köpis och var där i cirka 5 timmar! Hittade en del kanonsnygga saker. Kan lova att butikerna vill jävlas med mig för att jag inte har nå pengar -_- Fyller år snart så kan ju alltid önska mig (A) Älskling har varit så mysig och underbar hela dagen! Är glad att du ställde upp för mig att åka till Köpis fast du egentligen inte borde ha gjort det <3 För alla som inte vet så har han varit sjuk.

Jag har sagt det här många gånger men säger det en gång till. Nu blir det hullborttagning! Träna med andra ord. Kom precis in från en joggingtur i nattskenets regndroppar^^ Det var mysigt tills det att jag höll på att dö! Jag menar totaldö! Om det inte hade varit för det Johan hade sagt till mig hade jag gett upp och gått halva vägen eller valt en kortare väg. (jag lever bekvämt, okej). Men som sagt var, jag valde en hyfsat lång väg och gick inte ett steg! Fy fan vad stolt jag är över dig Olivia/ Olivia =) Om jag är på humör (annars tvingar jag mig till att vara på det humöret) så ska jag kämpa mig igenom samma jäkla dödsslinga några gånger i veckan.

Nu blir det bada, dricka pepsi max, sakna älskling och läsa Bellman historier! My life is rocking for the moment =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0