Ett nytt inlägg

Nä men ser man på. Jag har inte glömt bort min blogg. Har bara haft ont om tid att slänga in ett nytt inlägg. Veckan har varit stressig. Två av dagarna spenderade jag på mitt nya arbete. Kul tycker jag =) Idag började vi skolan kvart i 10 och startade med ett nationellt prov. Det gick väl...bra. Ett G iaf =) Sen slutade vi skolan. CHILL DAG! =D Käkade lunch med Johan innan jag åkte hem för att sätta mig vid datorn! Bara för att jag inte har suttit vid en dator nu på en evighet så är jag tvungen att sitta vid 2 datorer samtidigt nu ^^ Man måste ju ta igen tiden då jag funderade på att sluta vara datanörd -_- Nu ska jag vänta på att Babe ska sluta skolfan. Sen pyser vi ner på stan och kikar på kostymer till studenten! =) Efter det väntar det grillat käk hemma hos mig på matbordet =) Hur mumsigt är inte det?! Den här helgen ska jag se till att den blir lyckad. Är less på mitt pms humör även fast jag inte har haft mens på 2 år ^^ Men jag skyler på att jag har det för att det ska låta så korkat som möjligt xD Ska baka kolakakor, syltkakor, negerbollar, en amerikask chokladkaka och en marsipantårta! =) Och då kanske ni undrar vad jag ska med alla de godsakerna till (A) Jag blir ju en större flicka snart ju. Övergår från 16 till 17 xD Jag som tyckte 16 var en mysig ålder^^ Får se vad mer man hittar på i helgen. Det får ni veta sen =)

Nu ska jag kila över till min andra dator ett tag och göra samma sak som jag gör på denna dator. Det är ju ett tag kvar innan Johan slutar skolan. Borde nog föra över bilderna från Millas Glitterparty =) Har gått och latat mig sen en hel vecka tillbaka. Har lovat dig bilderna Milla och dom ska du få =D Tar med dom på usb på måndag ^^

Har inget att göra och känner mig lite lagomt uttråkad. Funderar på att skriva en novell här på bloggen idag ^^ Men det skiter jag nog i. Att bro på skita vet jag något jag borde gå och göra nu =D Hörs babes<3


Kommentarer
Postat av: emilia

det låter bra med lite bilder :D

2009-04-25 @ 12:25:01
URL: http://emiliasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0